2021. november 4., csütörtök

Ecetes sajtos-ropogós rúd

A csoportomba nagy sikert aratott, nem véletlenül ez a sajtos rúd recept. Sőt nem csak a csoportnak nekem is nagyon tetszik. Ezért bevettem a receptáramba és most megosztom veletek is.


35 dkg liszt,

25 dkg margarin vagy zsír,

2 dkg élesztő,

1 evőkanál 10%-os ecet,

2 kávéskanál só,

1 púpos evőkanál tejföl,

1 tojás sárgája,

10 dkg reszelt sajt

Elkészítése:

A hozzávalókat összegyúrjuk és kb. 8 órát, vagy egy éjszakát a hűtőben pihentetjük. Azután kinyújtjuk 4-5 mm vastagra, de lehet vékonyabbra is nyújtani. Tojással megkenni, reszelt sajtot vagy magvakat rászórni, felcsíkozni. Tepsibe tenni, fél órát még pihenjen a tepsibe. Majd 180 fokra előmelegített sütőben sütni 20 percig.

Forrás: Mircsei Erzsébet


6 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia Erzsébet, a sajt a tésztába kerüljön, plusz a tetejére is? Köszönöm szépen a megosztást!

Unknown írta...

Jó kérdés, engem is érdekelne!!

Unknown írta...

Én elkészítettem, a tésztába tettem,nagyon jó lett!

Unknown írta...

Elkészítettem nagyon finom a családnak is tetszett

ági írta...

Én a tésztájába szoktam tenni.

Névtelen írta...

A sajt a tésztába való, lehet még plusz sajtot a tetejére is tenni, vagy magvakkal megszórni.